FAQ – ferie

1. Czy w cenę wyjazdu wliczony jest karnet narciarski?

Nie, ale jako grupa mamy zniżki w poszczególnych stacjach narciarskich, ok. 15-20%.

2. Czy warto z góry dokonać rezerwacji sprzętu narciarskiego/snowboardowego?

Niekoniecznie, natomiast warto poinformować nas wcześniej, jaki sprzęt będzie wypożyczany. Pozwoli nam to sprawniej złożyć zamówienie w wypożyczalni, w której również mamy zniżki.

3. Czy są zniżki od łącznej ceny wyjazdu?

Tylko w przypadku dzieci w wieku przedszkolnym – ustalane są indywidualnie. Innych zniżek nie ma, bo cena wyjazdu i tak… jest niska :)

4. Kiedy i w jaki sposób trzeba zapłacić za wyjazd?

Przed wyjazdem należy wpłacić zaliczkę 100 PLN (prześlemy informację), pozostała kwota płatna jest na miejscu.

5. Czy możliwe jest dokonanie rezerwacji przez niepełnoletnią osobę?

Nie, rezerwację mogą składać tylko osoby pełnoletnie.

6. Jak wygląda plan dnia na wyjeździe?

Śniadanie, ok. godz. 9 wyjazd autokarem na stok (4 godziny jeżdżenia na nartach), powrót na obiadokolację oraz propozycja wieczorna (np. termy).

7. Czy oferta wycieczki ma ograniczenia wiekowe uczestników?

Nie ma ograniczeń, natomiast osoby niepełnoletnie muszą podróżować pod opieką opiekuna prawnego.

8. Czy przez czas pobytu nauczę się dobrze jeździć na nartach?

Pięć dni to oczywiście bardzo krótki czas na naukę, jednak wystarczający, aby zdobyć solidne podstawy narciarstwa. Później oczywiście trzeba ćwiczyć jak najwięcej samemu lub… pojechać z nami na jeden z zimowych wyjazdów narciarskich :)

9. Czy organizator gwarantuje śnieg?

Nie – nie mamy na to wpływu :)

10. Czy organizator deklaruje zwrot kosztów przy niesprzyjających warunkach pogody?

Nie, na pogodę nie mamy wpływu. Nasze wieloletnie doświadczenia są jednak takie, że stoki narciarskie na okres zimowy są zawsze przygotowane.

11. Czy muszę uczestniczyć w aktywnościach proponowanych przez Sportowo i Zdrowo?

Nie – proponowany przez nas program nie jest obowiązkowy, można spędzać czas na własną rękę.

12. Jakie są możliwości dojazdu?

Autokarem, który wliczony jest w cenę wyjazdu.

13. W jaki sposób mogę zrezygnować z zarezerwowanego wyjazdu?

Wystarczy poinformować nas rezygnacji telefonicznie lub mailowo. W przypadku dokonanej już płatności (np. zaliczki) zwrócimy ją w całości, chyba że ponieśliśmy już koszty związane z rezerwacją.

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress